/unlock består av en rekke moduler, som hver er rettet mot en spesifikk utfordring. Modulene er skreddersydd for å avdekke den innsikten som er av betydning for hver utfordring. Hver modul gir svar på hvilke strategiske og taktiske grep dere bør ta og hvilke virkemidler som vil ha effekt – enten internt eller for kundene deres.
/unlock er utviklet av våre spesialister i atferdsvitenskap, organisasjonspsykologi og data science og er basert på dokumenterte, vitenskapelige metoder.
/
Bli en datadrevet organisasjon?
Mange snakker om det, få vet hvor de skal begynne. /unlock gir deg en oversikt over hva det å være datadrevet vil si for akkurat din virksomhet. Og hvor du står i dag, hva potensialet er og hvordan du skal realisere det.
/
Få fortgang i adopsjonen av ny teknologi?
Virksomheter investerer i nye systemer som skal forbedre produktiviteten, gi bedre kontroll eller forbedre kundeopplevelsen. Men teknologien får ofte all fokus og brukerne glemmes. Med /unlock får du vite hva som skal til for å få brukerne raskt opp og gå på teknologi du har investert i.
/
Ta bedre finansielle beslutninger
Vi liker å tro at vi er rasjonelle vesener som tar veloverveide beslutninger, spesielt de som har finansielle konsekvenser. Men personlig beslutningsstil varierer og har større innvirkning enn du tror. /unlock avdekker hvert enkelt individs personlige beslutningsstil og hvordan de kan utnytte denne innsikten til bedre beslutninger.
/
Øk presisjonen i kundesegmenteringen
Mange virksomheter har mye data om egne kunders interaksjon med produkter og tjenester. Med /unlock kan man kombinere atferdsdata (hva som skjer) med en forståelse for hvorfor det skjer (surveydata) og bli mer treffsikker i segmentering og utforming av tiltak.
/
Reduser kundefrafallet
Innsikt om kundefrafall og win‑back samtaler er fint, men det kommer med en pris, som regel i form av rabatter eller annet som koster. Med /unlock kan du kombinere kunders atferdsdata med hva de sier er årsaken til at de ønsker å avslutte kundeforholdet. Med god innsikt i driverne for kundefrafallet kan du ta mer strategiske grep, slik at framtidig kundefrafall reduseres.
KULTURKARLEGGING OG ANSATTES DRIVERE:
Her er det gjennomført en kulturkartlegging for en nyansatt CEO som ønsker å bli kjent med organisasjonen så raskt som mulig. Innsikten ble brukt til å utarbeide en oversikt over hvordan hen burde kommunisere inn mot de ulike delene av organisasjonen for å nå frem med budskapet om at de nå skulle igang med en større endring.
Er du en leder med et komplekst problem du må få løst? Eller kanskje du er en potensiell kollega som trives med å utfordre gamle vaner? Snakk med oss!