This site runs best with JavaScript enabled

Brukervilkår for /Unlock

Logo
Versjon 3.0 – dato 19.oktober 2022

1. Introduksjon

Dette dokumentet inneholder brukervilkår for bruk av /unlock (heretter kalt «Tjenesten»). Tjenesten er levert av Mindshift AS med org.nr. 818 500 912 og forretningsadresse Wergelandsveien 21B, 0167 Oslo (heretter kalt «Leverandøren»).
Du som Bruker godkjenner disse vilkårene (kalt «Brukervilkår») når du tar i bruk Tjenesten. Disse Brukervilkårene gjelder for deg som Bruker av Tjenesten levert av Leverandøren.
Tjenesten er en modulbasert verktøykasse bestående av kvalitative og kvantitative undersøkelser, som gjennom atferdspsykologi og intelligent bruk av data, skal åpne for ny innsikt. Modulene er basert på vitenskapelig funderte modeller fra forskning og industri.
Virksomheten du er tilknyttet som eier, ansatt eller på annen måte, har inngått en avtale med Leverandøren om bruk av Tjenesten. Virksomheten kalles heretter «Kunden». Du som sluttbruker av Tjenesten, omtales som «Brukeren».
Alle reguleringer i Brukervilkårene gjelder for Tjenesten levert av Leverandøren, hvis ikke annet er spesifisert.

2. DEFINISJONER

Brukervilkår: Disse brukervilkår for Tjenesten mellom Leverandøren og Brukeren. Samme brukervilkår gjelder mellom Leverandøren og hver Kunde som inngår avtale med Leverandøren om Tjenesten.
Tjenesten: Tjenesten /unlock som består av undersøkelser basert på vitenskapelig funderte metoder, sammenstilling og analyse av resultatene, samt en rapport.
Brukeren: Hver sluttbruker av Tjenesten. Brukeren er et fysisk menneske som kan besvare undersøkelsene i Tjenesten. Brukeren kan være ansatt hos Kunden, kunde av Kunden eller en annen interessent relatert til Kunden som bruker Tjenesten.
Kunden: Den virksomhet som har inngått en avtale med Leverandøren om kjøp av Tjenesten.
Kundeavtalen: Den avtalen med bilag som gjelder mellom Leverandøren og Kunden som har bestilt Tjenesten.
Leverandøren: Mindshift AS med org.nr. 818 500 912 eier Tjenesten som eksklusivt tilbys til Kunden med tilknyttede Brukere.

3. Minimum behandling av personopplysninger om hver Bruker

For at du skal kunne bruke Tjenesten må Leverandøren behandle nødvendige personopplysninger om deg.
For å administrere hvem som er Brukeren av Tjenesten, må vi behandle et minimum av personopplysninger, som for eksempel e‑postadresse, ditt navn eller ansattnummer, arbeidssted og organisasjonstilhørighet. Så lenge du er Brukeren av Tjenesten, må vi behandle slike alminnelige personopplysninger om deg for å kunne tilby deg Tjenesten.
Vi vil også behandle øvrige personopplysninger du velger å oppgi om deg selv ved bruk av Tjenesten. Om du f.eks. fyller ut fritekstfelt, oppfordrer vi deg til kun å oppgi personopplysninger om deg selv som du mener ikke er sensitiv. Du oppfordres også til å unngå å oppgi personopplysninger om andre.

4. ANNEN BRUK AV TJENESTEN

Kunden er behandlingsansvarlig for personopplysninger som Kunden velger å behandle ved bruk av Tjenesten. Dersom du som Bruker har spørsmål om noe som gjelder Tjenesten, bes du kontakte Kunden direkte. Leverandøren er Kundens databehandler når det gjelder minimum behandling av personopplysninger om hver bruker samt support til Tjenesten som Kunden eller Brukeren ber om, og Leverandøren har inngått en databehandleravtale med Kunden som del av Kundeavtalen for dette.
Kunden og Brukeren er hver for seg ansvarlig for at alle opplysninger som registreres ved bruk av Tjenesten, er korrekte og lovlige.
Brukeren er ansvarlig for all aktivitet knyttet til bruk av Tjenesten. Dersom Brukeren velger å publisere noe på Facebook eller annet sosialt medium som hentes fra Tjenesten, skjer det på Brukerens risiko og ansvar.
Tjenesten er et verktøy for å profilere og kartlegge atferd hos ansatte i en virksomhet, virksomhetens kunder eller andre parter tilknyttet virksomheten. Innsikten fra spørreundersøkelsene brukes for å utarbeide profiler for organisasjoner, avdelinger, team og/eller enkeltpersoner. Det innebærer at når du bruker Tjenesten, vil dine personopplysninger brukes til profilering. Profilering innebærer at personopplysninger blir sammenstilt, og analysert for å forstå atferdsmønstre for enkeltpersoner eller grupper i forbedringsarbeid. Leverandøren vil anonymisere personopplysningene så langt det er mulig og i henhold til personvernlovgivningen.

5. BRUDD PÅ BRUKSBETINGELSENE

Dersom en Bruker bryter vilkårene i denne avtalen, står Leverandøren fritt til å utestenge Brukeren fra å bruke Tjenesten. Brukeren vil i så fall miste tilgangen til Tjenesten etter å ha fått melding fra Leverandøren.

6. SLETTING AV BRUKEREN

I Personvernerklæring er det informasjon om rettigheter Brukeren har til egne personopplysninger.
Brukeren kan selv bestemme og avslutte sin bruk av Tjenesten. Når en Bruker slettes fra Tjenesten, vil Leverandøren enten slette eller anonymisere personopplysningene med mindre det er annet grunnlag enn avtale som tilsier at visse opplysninger fortsatt kan behandles.

7. TILLEGGSTJENESTER FRA TREDJEPART

Tjenester fra tredjepart som Brukeren kan få tilgang til eller på annen måte benytte ved bruk av Tjenesten enten ved å trykke på en link eller laste ned tredjeparts applikasjon e.l., omfattes ikke av Tjenesten som Leverandøren tilbyr. Leverandøren er ikke ansvarlig for tredjepartstjenester, hverken levering, installasjon, tilgang til, funksjonalitet eller annet ved tredjepartstjenester, selv om disse er integrert i Tjenesten. Leverandøren kan ikke holdes ansvarlig for feil, mangler mv. ved tilleggstjenestene.

Contact

Mindshift AS
Wergelandsveien 21 B
0167 Oslo
Norway
Telefon 982 38 713
Org. nr. 818 500 912 MVA

Sign up to our events updates:

Mindshift may contact me via email and information provided will be stored.

You may unsubscribe when you want by clicking the unsubscribe link at the bottom of the email you receive from us. We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking above to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices here.