This site runs best with JavaScript enabled
Logo

Om oss

House of Mindshift

Energi, raske resultater og verdiskaping. Det er det det handler om. Fritt for rigide rammeverk, rot og gamle vaner. Vi ønsker at mennesker og selskaper skal få energi, og finne en raskere vei til en bedre fremtid. Løsningen kan ofte være overraskende enkel.

Image
Jørgen & Bjørn:

"20 % av endring handler om rammeverk og planer, 80% handler om eksekvering"

Dette får du når du jobber med oss

  • 01

    Du får et team som skaper energi i endringsprosesser, tempo i praktisk gjennomføring og som er opptatt av å se faktiske resultater av alt vi gjør.

  • 02

    Du får et team som ikke forsvinner så snart resultatene er presentert. Vi blir værende til endringene virker i praksis.

  • 03

    Du får et team som baserer alt vi gjør på innsikt, intelligent bruk av teknologi, kunnskap om atferdsvitenskap, ledererfaring og forretningsforståelse.

  • 04

    Du får et selskap som mener at innovasjon oppstår når tverrfaglige team, og mennesker med forskjellige perspektiver, får rom og gis trygghet til å skape kreativ friksjon seg imellom.

  • 05

    Du får en partner med en praktisk tilnærming til alle oppgaver, med en tro på pragmatisk bruk av beste praksis, med evne til å bruke rammeverk og metoder til vår fordel – og som ikke styres av tradisjonelle tankesett.

  • 06

    Du får mennesker med etisk atferd som ledestjerne. Vi tror på alltid å være åpne om hva endringer faktisk innebærer.

  • 07

    Du får fagfolk som oppriktig mener at alle organisasjoner har et uforløst potensial, som både selskapet, de ansatte og samfunnet som sådan kan dra nytte av.

Løsninger

Vi løser endringsutfordringer for kunder i alle bransjer, uansett størrelse.

  • Klaveness

    Becoming a data-driven organization

    Becoming a data-driven organization

    In the shipping industry, data capturing, data analytics and eventually data‑driven decision making has become vital to stay competitive.

    But how do you transform the organization to master these skills?

    Les mer

  • Direktoratet for Byggkvalitet

    Building a sector-wide digital ecosystem

    Building a sector-wide digital ecosystem
    The Directorate for Building Quality is a national competence center in the building area. An important task is to be a driving force for simplification and innovation in the construction sector.

    Les mer

  • Oslo Municipality

    Littering and behaviour

    Littering and behaviour

    Is there more littering in neighboorhood A than B? Answering this simple question is a tough methodological challenge and potentially a lot of hard work.

    Oslo municipality

  • Fremtind

    Customer experience strategy for increased market share

    Smiling man standing behind a car
    Becoming customer‑focused is high on the agenda in many sectors, and banking/insurance is no exception. But what do customers really demand, what should characterize the customer experience and how should a company proceed to deliver this experience in order to increase its market share?

    Fremtind insurance

  • Segmentation based on behavioural analysis

    Statens Pensjonskasse

    Statens Pensjonskasse

    Statens Pensjonskasse is focused on effective processe, so the members will receive as much as possible for their pensions. To identify precise measures for increased self service, the members were segmented after their behaviour. Members with similar behaviours and drivers were placed in the same segment. After this, a number of highly focused measures were identified to influence their behaviours.

    This resulted in a data platform that enables continous segmentation of the members, based on actual behaviour, cost effective and precise measures for increased self service behaviour.

    Statens Pensjonskasse

  • Philip Morris

    Nudging for sustainable behavior

    Nudging for sustainable behavior

    In 2014, smoking became illegal inside pubs, restaurants, nightclubs and most workplaces. Smokers were forced out on the streets, resulting in an increase in littering and negative environmemtal impact. How do you change littering behaviour and how can you prove the change is statistically valid?

    Philip Morris

Vår kompetanse

«Mindshift er relevante, kompetente og hands‑on, med en solid gjennomføringsevne. De utviklet konsepter som brakte oss videre, og leverte til avtalt tid med høy kvalitet. Teamet hadde suveren teknologisk kompetanse og leverte pedagogiske løsninger under solid prosjektledelse».

Trine Hellum, HR‑direktør, Klaveness

Snakk med oss!

Er du en leder med et komplekst problem du må få løst? Eller kanskje du er en potensiell kollega som trives med å utfordre gamle vaner? Snakk med oss!

Sender inn...

Anne Stokke

Anne Stokke

CEO

anne.stokke@mindshift.no

+4798238713

Andre Ruud

Andre Ruud

CTO

andre.ruud@mindshift.no

+4797569513

Bjørn Hallan

Bjørn Hallan

COO

bjorn.hallan@mindshift.no

+47 917 59 222

Contact

Mindshift AS

Wergelandsveien 21 B

0167 Oslo

Norge

kontakt@mindshift.no

Telefon 982 38 713

Org. nr. 818 500 912 MVA

Sign up to our events updates:

Mindshift may contact me via email and information provided will be stored.

You may unsubscribe when you want by clicking the unsubscribe link at the bottom of the email you receive from us. We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking above to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices here.