Du får et team som skaper energi i endringsprosesser, tempo i praktisk gjennomføring og som er opptatt av å se faktiske resultater av alt vi gjør.
Du får et team som ikke forsvinner så snart resultatene er presentert. Vi blir værende til endringene virker i praksis.
Du får et team som baserer alt vi gjør på innsikt, intelligent bruk av teknologi, kunnskap om atferdsvitenskap, ledererfaring og forretningsforståelse.
Du får et selskap som mener at innovasjon oppstår når tverrfaglige team, og mennesker med forskjellige perspektiver, får rom og gis trygghet til å skape kreativ friksjon seg imellom.
Du får en partner med en praktisk tilnærming til alle oppgaver, med en tro på pragmatisk bruk av beste praksis, med evne til å bruke rammeverk og metoder til vår fordel – og som ikke styres av tradisjonelle tankesett.
Du får mennesker med etisk atferd som ledestjerne. Vi tror på alltid å være åpne om hva endringer faktisk innebærer.
Du får fagfolk som oppriktig mener at alle organisasjoner har et uforløst potensial, som både selskapet, de ansatte og samfunnet som sådan kan dra nytte av.
Les mer
Les mer
Is there more littering in neighboorhood A than B? Answering this simple question is a tough methodological challenge and potentially a lot of hard work.
Oslo municipality
Fremtind insurance
Statens Pensjonskasse is focused on effective processe, so the members will receive as much as possible for their pensions. To identify precise measures for increased self service, the members were segmented after their behaviour. Members with similar behaviours and drivers were placed in the same segment. After this, a number of highly focused measures were identified to influence their behaviours.
This resulted in a data platform that enables continous segmentation of the members, based on actual behaviour, cost effective and precise measures for increased self service behaviour.
Statens Pensjonskasse
In 2014, smoking became illegal inside pubs, restaurants, nightclubs and most workplaces. Smokers were forced out on the streets, resulting in an increase in littering and negative environmemtal impact. How do you change littering behaviour and how can you prove the change is statistically valid?
Philip Morris
Teknologi endrer seg raskt – mennesker og organisasjoner gjør det ikke. Med en smidig tilnærming til alle utfordringer, bruker vi rammeverk for endringsledelse med klart definerte hensikter, og ikke som sjablongløsninger eller tvangstrøyer. Dessuten: Vi forsvinner ikke før all teori fungerer i praksis.
For å lykkes med atferdsendring er omfattende innsikt i menneskelig atferd helt avgjørende. Men atferdsendring gjøres ikke fra en kontorstol alene. Vi kombinerer teoretisk akademisk kompetanse med mye praktisk erfaring fra feltarbeid. Dette gir unik innsikt i spesifikke atferdsmønstre.
Atferdsdesign adresserer spesifikke drivere for og barrierer mot tjenester, produkter eller handlinger. Vi bruker innsikt fra atferdspsykologi for å utvikle effektive handlingsutløsende og handlingsendrende opplevelser – skreddersydd behovene i nettopp ditt prosjekt.
Data science er på alle måter en tverrfaglig vitenskap. Ferdigheter fra matematikk, statistikk, programmering, kommunikasjon og forretningsforståelse er helt avgjørende. Verktøy og metoder vi bruker er viktige, men data får først reell verdi når de forklares på en begripelig måte, aller helst med gode visualiseringer. Våre analyser får du derfor presentert i integrerte verktøy du allerede bruker eller i dashboards.
For å lykkes med endringer av et system, er en omfattende forståelse for forretningsdriverne, og dessuten respekt for kompleksiteten i systemet, helt avgjørende. Eksisterende kompleksitet er der vanligvis av en bestemt grunn, og det er derfor essensielt å evne å se hva som kan beholdes, og hva som må endres. Denne tankegangen, kombinert med vår omfattende teknologiekspertise, er din garanti for raske leveranser med reell verdi.
Et velfungerende tjenestedesign må baseres på kunnskap om teknologien, forretningsmodellen og organisasjonen designet skal fungere i. Uten denne kunnskapen blir tjenestedesignprosesser gjerne både endeløse og resultatfattige. Dette er alltid en helhetlig og tverrfaglig prosess, som krever en genuin interesse for nettopp konstruksjonen tjenestedesignet skal virke i – og ikke primært designet i seg selv.
Er du en leder med et komplekst problem du må få løst? Eller kanskje du er en potensiell kollega som trives med å utfordre gamle vaner? Snakk med oss!